Jak wyrzeźbić piękny brzuch?

jak wyrzeźbić brzuch

Która z nas nie marzy o posiadaniu płaskiego brzucha?! Teraz dzięki realizowanym w coraz większej liczbie klubów fitness zajęciom Super Brzuch jest to możliwe! Jak najszybciej dowiedz się na czym polegają ćwiczenia w ramach zajęć, ale także ile razy w tygodniu powinno się je wykonywać i jaką zastosować dietę by rezultaty końcowe były takie o jakich marzyłaś. Już wkrótce Ty też możesz być posiadaczką pięknego brzucha!

Zajęcia Super Brzuch

Wszystkie zajęcia Super Brzuch to trzy bloki ćwiczeń, z których każdy jest niezwykle istotny. Pierwszy z nich to rozciąganie, które trwa niewiele ponad 10 minut. Tak przygotowane ciało poddajemy następnie ćwiczeniom, które wzmacniają, ale także kształtują nasze mięśnie. Ten blok zajmuje zwykle do 25 minut.

Po takim wysiłku musimy ponownie rozciągnąć mięśnie, a przez to również poprawić ich elastyczność, co robimy przez 20 minut. Nie można zapominać o niezwykle ważnym elemencie, którym jest rozgrzewka. To właśnie rozgrzewka przecież przygotowuje cały nasz organizm na wysiłek któremu go poddamy w trakcie zajęć. Dzięki niej będzie nam się lepiej ćwiczyło i zmniejszymy szansę na powstanie kontuzji.

Ćwiczenia aerobowe

Popularne brzuszki i różne ich odmiany to przykład ćwiczeń aerobowych, czyli takich które pozwalają kształtować konkretne partie mięśni. Oprócz pięknie wyrzeźbionych mięśni, spalamy również spore pokłady tłuszczu, a tym samym chudniemy. Osoba, która się odchudza zdecydowanie powinna korzystać właśnie z zestawów ćwiczeń aerobowych, które według ekspertów najlepiej się sprawdzają w takich przypadkach.

Ciało jako obciążnik

Podczas każdego ruchu jaki wykonujemy w jednym czasie pracuje wiele grup mięśni. Sztuczne obciążanie tylko jednej grupy jest zatem dla naszego ciała nienaturalne. Właśnie dlatego w trakcie zajęć Super Brzuch nie używamy obciążników, ale korzystamy z ciężaru własnych ciał. W ten sposób doskonale ćwiczymy jego wytrzymałość oraz siłę, nie wspominając o tych ćwiczeniach które wymagają zachowania balansu ciała i dodatkowo go trenują.

jak ćwiczyć na brzuch Najlepsze sposoby na mięśnie brzucha

Mięśnie brzucha wraz z mięśniami pleców są ważnymi stabilizatorami, co oznacza, że odpowiadają w naszym ciele za zachowanie stabilnej postawy naszego ciała. Niestety ze względu na to, że są one też podatne na osłabienia musimy szczególnie zatroszczyć się o ich wyćwiczenie. Dlatego też, podczas zajęć skupiamy się na wykonywaniu ćwiczeń, które pomagają zrównoważyć siły i elastyczność przeciwstawnych do siebie grup mięśni. Rozciąganie Niezwykle istotne po bardzo dużym wysiłku jest wyciszenie zarówno naszego ciała jak i umysłu. Właśnie dlatego rozciąganie trwa aż 20 minut, gdyż musimy zadbać o to by wszystkie funkcje naszego organizmu wróciły do stanu sprzed ćwiczeń. Przede wszystkim należy rozciągnąć te mięśnie, które w trakcie zajęć zostały najbardziej obciążone, ale pamiętamy też o pozostałych partiach ciała. Zmniejszymy w ten sposób napięcie, które powstało w mięśniach z powodu dużego wysiłku, ale też uspokoimy nasz umysł. Rozciągając się musimy też zwracać uwagę, na to by nie sprawiało nam ono żadnego bólu. Po pierwsze nie chcemy przecież nabawić się kontuzji na samym końcu zajęć, a po drugie rozluźnić się musi także nasz umysł, co nie jest możliwe kiedy coś nas boli.